Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SYETEY-KOTZOUR

27. 4. 2011 13:24
karma

jo, to jsem kdysi absolvoval taky......trapnost okamžiku jsem "překonával" tím, že jsem čumícímu davu ještě ze sedu zamával. Zbytek cesty jsem dojel vestoje v druhém vagóně.;-DR^

0 0
možnosti

Dexterův bubínek

27. 4. 2011 14:00
Re: karma

;-D;-DR^

0 0
možnosti

PájaZítra

27. 4. 2011 12:01
tak to se mi stalo taky

nevěděl jsem, že musím za sebou ještě tlačítkem "zamknout"... ale zase jsem věděl, že můžu použít kabinku i ve stanici

0 0
možnosti

fitzie

27. 4. 2011 10:59
vy jste ten typ,

co pořád někde shání čůrání, co?

(viz povídání o andělu) ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Ruda Pivrnec

27. 4. 2011 7:15
Hezké.

Dám vám malou radu. V regionovách je vakuové WC a můžete jej tedy použít klidně i ve stanici. Ve stanicích nemůžete používat jen  to, kde to všechno vypadává do kolejiště.

0 0
možnosti

vadlamadla

27. 4. 2011 8:15
Re: Hezké.

Díky, zase jsem o něco chytřejší!!!;-D

0 0
možnosti

richardhorak

27. 4. 2011 2:59
Taky občas ...

... jedu onou novou Regio-novou ... ale naštěstí jen tři zastávky ... sedávám, čirou náhodou, právě v té "předsíni" s onou divadelní toaletou ... a kolikrát jsem se sám sebe ptal, jak se asi tyto dveře zamykají ... tak děkuji za vysvětlení ;-) ... a za pobavení ... (ten závěrečný "potlesk" byla třešnička na dortu) ...

R^ Karma R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1004x
Jsem jedna z vás! Jsem manželka, matka, tchyně, babička a vším, čím jsem, tím jsem ráda. A taky ráda píšu!

Seznam rubrik